REGULAMIN HOTELU
Mazury Golf & Country Club w Naterkach
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin obowiązuje na terenie Hotelu Mazury Golf & Country Club w Naterkach (dalej: „Hotel”).
- Regulamin niniejszy (dalej: „Regulamin”) i inne regulaminy obowiązujące w Mazury Golf & Country Club w Naterkach stanowią integralną część umowy pomiędzy Gościem a Hotelem, do której zawarcia dochodzi poprzez zaakceptowanie rezerwacji przez Hotel, a w sytuacji braku wcześniejszej rezerwacji – z momentem faktycznego rozpoczęcia korzystania przez Gościa z usług Hotelu, w tym w szczególności w momencie otrzymania dostępu do pokoju.
- Zawierając umowę, Gość jednocześnie potwierdza, iż zapoznał się i że akceptuje wszystkie postanowienia niniejszego Regulaminu, oraz że przyjmuje na siebie odpowiedzialność za przestrzeganie postanowień Regulaminu przez wszystkie osoby przebywające z Gościem w Hotelu.
- Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej hotelu: http://www.mazurygolf.pl/, w recepcji Hotelu oraz w każdym pokoju hotelowym.
§ 2. DOBA HOTELOWA
- Pokoje wynajmowane są na doby hotelowe.
- Doba hotelowa w Hotelu rozpoczyna się o godzinie 16:00, a kończy o godzinie 12:00 następnego dnia.
- Gość może zwrócić się z prośbą do recepcji o wydłużenie trwania doby hotelowej, nie później jednak niż do godziny 09:00 w dniu zakończenia pobytu w Hotelu. Hotel nie gwarantuje jednak możliwości nieodpłatnego wydłużenia doby hotelowej.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia doby hotelowej w szczególności w przypadku nieprzestrzegania przez Gościa Regulaminu Hotelu, niedokonania przez Gościa pełnej płatności za dotychczasowy pobyt, a także w przypadku braku dostępności pokoi.
- W przypadku gdy Gość przekroczy czas doby hotelowej bez wyrażenia zgody przez Hotel na jej przedłużenie, Hotel naliczy opłatę dodatkową w kwocie 20 PLN za każdą rozpoczętą godzinę przedłużenia.
- Doba hotelowa może być przedłużona maksymalnie do godziny 14:00 w dniu zakończenia pobytu. W sytuacji wymeldowania po godzinie 14:00, Hotel naliczy opłatę za kolejną dobę pobytu w pełnej wysokości.
- Szczegółowe informacje w zakresie przedłużenia doby hotelowej są udzielane w recepcji.
§ 3. REZERWACJA I ZAMELDOWANIE
- Gość przed wynajęciem pokoju jest obowiązany do okazania pracownikowi recepcji dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego jego tożsamość celem identyfikacji.
- W razie odmowy okazania dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość Gościa, Hotel może odmówić zameldowania.
- Osoby niezameldowane w pokoju mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym Gościa od godziny 16:00 maksymalnie do godziny 21:30.
- Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, z wyjątkiem osób z nim zameldowanych.
- Rezerwacji można dokonać poprzez internet, telefonicznie lub osobiście w Hotelu.
- W momencie zameldowania, pracownik recepcji Hotelu pobierze od Gościa opłatę za cały zarezerwowany pobyt, chyba że Hotel i Gość umówią się inaczej.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin lub w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Hotelu.
- Nieprzybycie Gościa do Hotelu w terminie określonym w rezerwacji nie zwalnia tegoż Gościa z obowiązku zapłaty za każdy dzień dokonanej rezerwacji.
§ 4. USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ HOTEL
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
- W przypadku zastrzeżeń co do jakości usług świadczonych przez Hotel, prosimy Gości o niezwłoczne zgłaszanie ich do recepcji Hotelu.
- Hotel jest zobowiązany do zapewnienia:
- odpowiednich warunków do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
- bezpieczeństwa pobytu Gości, w tym bezpieczeństwa tajemnicy informacji o Gościach,
- profesjonalnej i uprzejmej obsługi w zakresie wszystkich usług świadczonych przez Hotel,
- sprzątania pokoju Gościa i wykonywania niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a podczas Jego obecności – jedynie wtedy, gdy wyrazi takie życzenie,
- sprawnego pod kątem technicznym pokoju; jeżeli zostaną stwierdzone usterki pokoju, Hotel w pierwszej kolejności podejmie próbę ich naprawienia; jeżeli nie będzie to możliwe w rozsądnym czasie, Hotel dołoży wszelkich starań, by w miarę możliwości zamienić pokój co najmniej o jednakowym standardzie lub w inny sposób zmniejszyć niedogodności.
- Dodatkowo, na życzenie Gościa, Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- budzenie o wyznaczonej przez Gościa godzinie,
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- zamawianie taksówki,
- dostęp do internetu na terenie Hotelu,
- wypożyczenie żelazka i deski do prasowania do użytku w miejscu do tego przeznaczonym – po wypożyczeniu należy zwrócić żelazko i deskę do prasowania do recepcji,
- wypożyczenie łóżeczka dziecięcego dla Gościa przebywającego w Hotelu z małym dzieckiem,
- możliwość zaparkowania samochodu Gościa na terenie niestrzeżonego parkingu należącego do Hotelu – po uprzednim podaniu przez Gościa numerów tablic rejestracyjnych,
- room service – serwis sprzątania.
- Na życzenie Gościa, za dodatkową opłatą naliczoną zgodnie z Cennikiem stanowiącym załącznik do Regulaminu, Hotel świadczy następujące usługi:
- skanowanie i drukowanie dokumentów,
- wypożyczanie sprzętu golfowego i rekreacyjnego zgodnie z Regulaminem Wypożyczalni Sprzętu Golfowego i Rekreacyjnego,
- wypożyczenie dostawki.
§ 5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU I GOŚCI
- Osoby niepełnoletnie powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem osób dorosłych.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia lub urządzeń technicznych powstałe z Jego winy lub z winy osób odwiedzających Gościa.
- Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej lub kredytowej Gościa za wyrządzone przez Niego szkody. Kwota obciążenia będzie równa z wartością poniesionej przez Hotel szkody.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności i przedmiotów mające wartość naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostały oddane do depozytu hotelowego znajdującego się w recepcji.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, a także przedmiotów o dużych gabarytach oraz mogących spowodować zagrożenie bezpieczeństwa w Hotelu.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, w tym również przedmiotów w nim pozostawionych.
- Przedmioty pozostawione przez Gościa w pokoju hotelowym mogą zostać odesłane przez Hotel na koszt Gościa, wyłącznie jeżeli Gość zamówi usługę kurierską i zawiadomi o tym Hotel. W razie nieotrzymania takiego życzenia w terminie 1 miesiąca od dnia wymeldowania, przedmioty te przechodzą na własność Hotelu. Artykuły spożywcze mogą być przechowywane maksymalnie 24 godziny od momentu wymeldowania.
- Gość powinien niezwłocznie zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody.
- Gość jest świadomy, że dostępność poszczególnych usług Hotelu bądź udogodnień może ulegać ograniczeniu ze względu na zmiany aranżacyjne Hotelu, warunki atmosferyczne i inne okoliczności.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za dostępność usług oferowanych Gościom przez podmioty trzecie, niezwiązane z Hotelem – o ile nie zostaną wyraźnie potwierdzone przez Hotel.
- Ze względów bezpieczeństwa, Gość każdorazowo przed opuszczeniem pokoju powinien zamknąć okna, wyjąć kartę do pokoju z włącznika energii elektrycznej, zakręcić krany oraz upewnić się, że drzwi zostały zamknięte.
- Ze względów bezpieczeństwa przeciwpożarowego, zabronione jest stosowanie otwartego ognia, a także używanie w pokojach grzałek lub podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju.
- Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem należności za pobyt lub świadczone usługi.
§ 6. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Na podstawie przepisu art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) – dalej: RODO, Hotel informuje, że:
- administratorem danych osobowych określonych w niniejszym Regulaminie jest INTER PARTS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. z siedzibą w Stawigudzie (11 – 034) przy ulicy Jarzębinowej 4;
- z inspektorem ochrony danych osobowych można skontaktować się poprzez adres e-mail rodo@interparts.pl;
- dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy zawartej pomiędzy INTER PARTS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. z siedzibą w Stawigudzie (11 – 034) przy ulicy Jarzębinowej 4 i Gościem, oraz ewentualnego dochodzenia przez administratora praw wynikających z tej umowy, na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. b RODO (w odniesieniu do danych osobowych Gościa) albo przepisu art. 6 ust. 1 lit. f RODO (w odniesieniu do danych osobowych innych osób);
- w przypadku danych osobowych innych osób niż Gościa, prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez administratora i Gościa jako stronę trzecią, jest wykonanie umowy;
- odbiorcami danych osobowych mogą być doradcy prawni i ekonomiczni administratora, a także audytorzy oraz inne podmioty w zakresie, w jakim jest to niezbędne do osiągnięcia celów określonych powyżej w pkt. 3;
- dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych powyżej w pkt. 3, nie krócej jednak niż przez cały okres obowiązywania umowy. Okres ten może być każdorazowo przedłużony na czas niezbędny do dochodzenia roszczeń przez administratora lub obrony przed takimi roszczeniami;
- osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od administratora dostępu do jej danych osobowych i ich sprostowania lub uzupełnienia, a także – w przypadkach przewidzianych przepisami prawa – usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych;
- osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
- podanie danych jest dobrowolne, przy czym ich podanie jest niezbędne celu realizacji umowy.
§ 7. POSTANOWIENIA INNE
- W Hotelu obowiązuje cisza nocna w godzinach od 22:00 do 7:00 dnia następnego.
- Zachowanie Gości nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usługi osobie, która dopuściła się naruszenia tej zasady.
- Ręczniki są wymieniane raz na 2 dni. Jeżeli Gość życzy sobie, aby wymieniano jego ręcznik częściej, należy umieścić go w umywalce. Prosimy o niepozostawianie ręczników na podłodze.
- Jeżeli Gość nie życzy sobie sprzątania w pokoju, należy wywiesić na drzwiach od zewnętrznej strony tabliczkę „Nie przeszkadzać”, znajdującą się w pokoju.
- Przebywanie psów w Hotelu jest możliwe po uprzednim poinformowaniu recepcji oraz za dodatkową opłatą określoną w Cenniku. Hotel akceptuje jedynie psy nieobjęte rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne. Psy zawsze muszą być pod opieką właściciela i na smyczy.
- Zabraniane jest wprowadzenie psów do punktów gastronomicznych, rekreacyjnych, pokoju zabaw dla dzieci oraz placu zabaw dla dzieci.
- Pies powinien posiadać własne przyrządy do karmienia oraz legowisko.
- Hotel nie akceptuje innych zwierząt.
- Hotel informuje, że posiada 1 (jeden) przystosowany dla potrzeb zwierząt pokój.
- W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych, a także papierosów elektronicznych. Naruszenie tego zakazu uprawnia Hotel do obciążenia Gościa kosztami dearomatyzacji w kwocie 500 PLN i doliczenia tej kwoty do rachunku.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin lub dobre obyczaje, w tym także wyrządził szkodę w majątku Hotelu lub innych Gości, bądź też jeżeli w momencie zameldowania zachowuje się w sposób uzasadniający podejrzenie, że Jego sposób bycia, higiena osobista lub poziom kultury mogą powodować dyskomfort dla pozostałych Gości. Decyzja w tej sprawie należy do pracowników recepcji.
- Akwizycja i prowadzenie sprzedaży obnośnej są na terenie Hotelu zabronione.
- Zabronione jest wnoszenie broni palnej i białej na teren Hotelu.
- Wszelkie reklamacje dotyczące działalności hotelu powinny być składane w formie elektronicznej na adres: rezerwacje@mazurygolf.pl lub w formie pisemnej w recepcji Hotelu.
- Sądem właściwym do rozstrzygania sporów objętych usługami świadczonymi przez Hotel na rzecz Gości jest właściwy rzeczowo sąd powszechny w Olsztynie.
- Regulamin niniejszy obowiązuje od dnia 31.05.2019 roku. Hotel zastrzega sobie prawo do dokonywania jego zmian i aktualizacji na stronie internetowej.
Pobierz regulamin:
>>>>REGULAMIN_HOTEL/MG_CC_18_06_2019.docx
>>>>HOTEL/MGCC_umowa_najmu_krotkoterminowego_28.06.2021.docx